Bijna drie jaar geleden zijn Elke Crooijmans en Mieke Sleegers - Crooijmans begonnen met EMC Slank & Fit . Zij bieden een unieke afslankmethode  door middel van infraroodtrainingen en voedingsadviezen. Vol trots kijken ze terug op mooie resultaten en enthousiaste klanten.
Ze werken met een klein team en persoonlijke begeleiding. Mieke en Elke zijn allebei gediplomeerd voedingsdeskundigen.
Op korte termijn hebben ze een nieuw voedingsprogramma om aan te bieden. Dit is een persoonlijk voedingsadvies, helemaal op maat gemaakt. Tien weken lang krijg je een persoonlijk dagmenu in je mailbox, waar precies in staat wat, hoeveel en wanneer je mag eten.  Er zit ook een boodschappenlijst bij, dus het enige dat je hoeft te doen is het in huis te halen. Het is wel wennen want je mag veel en vaak eten en de resultaten zijn super! Dit in combinatie met bewegen geeft gegarandeerd resultaat.

Wegens succes derde infraroodtraining Sun400xl aangeschaft

Daarnaast zijn ze momenteel bezig met een uitbreiding van de zaak. “Hier kunnen we nog niet te veel over vertellen, omdat we nog volop in de voorbereidingen zitten, maar eind december horen jullie hier meer over”, vertellen de ondernemers. “Maar dat het mooi wordt, is zeker.”
Voor informatie en interesse neem gerust contact op of loop binnen.

EMC Slank & Fit
Sint Wilbertsplein 8