Rubor Woonvloeren heeft een ruim assortiment in PVC vloeren, laminaat, houten vloeren, marmoleum, tapijt, vinyl en zelfs kunstgras. Wij adviseren u graag door middel van onze kennis als het gaat om ieder soort vloer. Bij ons kunt u terecht voor het totale pakket, ondervloeren, plinten, onderhoudsproducten en andere accessoires vallen namelijk ook binnen ons assortiment. Zo hoeft u niet meer verder te zoeken maar vindt u alles onder één dak bij Rubor Woonvloeren.

Wat kunt u van ons verwachten?

Iedere nieuwe klant vraagt om een specifieke aanpak. Zo adviseren wij u graag bij u thuis en kunnen wij u een richtprijs geven voor uw wensen. Neem vrijblijvend contact op om uw wensen te bespreken of maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek en wij sturen u altijd binnen 24 uur een scherpe offerte.

Op zoek naar een nieuwe vloer?

Bij ons bent u aan het juiste adres als het gaat om vrijwel ieder type vloer. Van laminaat tot aan PVC, van tapijt tot marmoleum. Zelfs het bekleden van uw trap is voor ons geen enkel probleem!

rubor

Rubor Woonvloeren