Gezond groeien

Het gaat goed met het Nederlandse MKB. En dat is mooi. Ook voor de 3 miljoen mensen die er werken. Met voorsprong is het MKB daarmee de groeimotor van Nederland. Maar wie verder kijkt, ziet een opvallend beeld: er is een kleine kopgroep die bijna alle groei voor zijn rekening neemt. 90% van de MKB ondernemingen, groeit niet of nauwelijks. Groei is ook niet vanzelfsprekend, maar wel noodzakelijk. Met onze aanwezigheid in de lokale samenleving, onze financiële slagkracht, het netwerk dat we hebben en de kennis die we beschikken, zijn wij de partij die ondernemers kan helpen groeien. En dat is wat we gaan doen.

We willen het productiviteitsverschil tussen de kopgroep en de rest van het MKB verkleinen. Dit doen we door ondernemers toekomstbestendig te helpen groeien. Namens Rabobank Peel Noord is Hans van Boxtel lid van Ondernemersvereniging Bakel. Een plek waar ondernemers elkaar vinden, en verder kunnen helpen. Hans is accountmanager MKB en vanuit zijn rol regelmatig aanwezig tijdens de bijeenkomsten die Ondernemersvereniging Bakel organiseert. Kijk ook eens op rabobank.nl/groei.

rabobank gemert

Rabobank Peel Noord