BAKEL - Perfekt Reklame BV is 15 jaar geleden gestart als Keunen Belettering. Simpel en doeltreffend: de achternaam en wat ze doen.
Antoin Keunen ging belettering verzorgen, echter bleek al snel dat de naam de lading niet dekte en was de vraag naar reklame veel breder dan alleen de belettering. 10 jaar geleden in 2008 werd een nieuw pand betrokken aan de Milheesestraat en werd ook tegelijk de naam aangepast naar een naam die beter aansloot op de activiteiten: Perfekt Promotie & Reklame. Perfekt omdat de kwaliteit het allerbelangrijkste is van wat we doen, promotie & reklame omdat we een ontzorgend bedrijf willen zijn waar klanten voor alles terecht kunnen op het gebied van reklame, met de K van Keunen omdat een klein beetje trots in de naam terug mag komen volgens Keunen. Anno 2018 is een kleine wijziging in naam ondergaan en is besloten om verder te gaan als Perfekt Reklame BV.

Perfekt Reklame

Perfekt Reklame BV