BAKEL – Café-zaal Midnight is een begrip voor feesten, partijen of gezellig een pilsje drinken.

“57 jaar geleden werd het café geopend door mijn ouders, later overgenomen door mijn broer Theo die destijds in dit pand nog een frituurzaak had en daarna door zus Jo die samen met Toon Derks het café verbouwden en heropende als café-bar Midnight”, vertelt Henk die nu de zaak runt met dochter Wendy. Ook zijn er enkele leuke assistenten die altijd met een lach klaarstaan om de klanten te helpen.

Verbouwingen

Door de jaren heen waren er enkele verbouwingen en nu is het een gezellig bruin café met een feestzaal die regelmatig geboekt wordt voor feestjes en partijen. Tevens is er een groot tuin-terras voor bijvoorbeeld barbecues.

Midnight is de thuishaven van bridgeclub Bakelse Brug die op maandag en donderdag met circa 50 tot 60 personen bridgen. Tevens is Midnight het clubhuis van dartsvereniging DC Midnight. Er zijn diverse dart-teams die op avonden hun dartpijlen gooien in competitie verband maar ook een jeugdafdeling die elke dinsdag training krijgt.

cafe midnight

Café-zaal Midnight