BAKEL - Heeft u iets te vieren? H&V Party Company helpt u daarbij. Sinds 2012 hebben Twan Vervoordeldonk en Tom van Hesteren de handen ineengeslagen en zijn zij begonnen met hun eigen partyservice.

Door de vele horecaervaring die zij samen delen, kunnen zij alles voor u organiseren. Twan Vervoordeldonk: “De afgelopen jaren hebben wij diverse bruiloften en feesten tot een groot feest begeleid. Hierbij hebben wij de volledige organisatie op ons genomen zodat u alleen maar hoeft te genieten van het feest”.

Overal in voorzien

Van bar tot koeling, van tafels tot verlichting en van drank tot hapjes H&V Party company voorziet u overal in. Dat kan van de volledige organisatie tot in ondersteuning. Wilt u een leuk feestje geven? Neem dan contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Samen zorgen we ervoor dat het een groot succes wordt. U het feest, wij de organisatie. H&V Party Company ontzorgt u volledig. Tot snel!

HV Party Company

H&V Party Company