BAKEL - Tommy Grubben (30), wonend in Maasbree, is inmiddels 13 jaar werkzaam bij Jumbo. Vanaf mei 2017 is hij filiaalmanager in Bakel.
Zijn drijfveer is om samen met het team iedere dag een steeds betere winkel neer te zetten voor de klant. Daarnaast vind hij de lokale betrokkenheid belangrijk. “Bakel is een mooi en leefbaar dorp waar wij ons steentje aan bij willen dragen. Vandaar dat we ons bij de ondernemersvereniging hebben gevoegd.”
Visie

De visie van zijn team is dan ook lokaal betrokken zijn, met de kwaliteit op één. Dit zie je ook terug in de keuze van het assortiment: Ze hebben diverse lokale leveranciers zoals het lokaal bier van Holevoort en brood/ gebak van Bakkerij Morssink. De Vrije Heerlijckheid levert eieren, prei, champignons, aardappelen en seizoensproducten als aardbeien en asperges.

Acties en successen

In het afgelopen jaar, waarin Grubben het filiaal heeft geleid, werden er spaaracties opgezet met lokale ondernemers, zoals met NO.1 fitness en Jut&Jul. Daarnaast is er een voetbalplaatjesactie geweest met Bavos en verzorgden zij een ontbijt voor de ouderen tijdens kerst. Ook deden ze veel aan sponsoring van lokale activiteiten en verenigingen. Dit jaar konden de carnavalsprinsen uit Bakel en Milheeze 1 minuut gratis winkelen en deden ze een gift aan EHBO Bakel – Milheeze. Iedere zaterdag sponsoren zij het fruit bij de hockeyclub en 8 april is er een spinning clinic in de winkel, wat tegelijkertijd de aftrap van de volgende actie betekent. Ook wordt er een busvervoer opgezet voor de ouderen. Zo zullen er nog veel activiteiten volgen! Niet zomaar een supermarkt dus!

jumbo bakel

Jumbo Bakel