BAKEL - Een aantal jaren geleden startte Anita Meulendijks met haar passie Dynamique Coaching. Na jaren werkzaam te zijn geweest in het onderwijs, en toen overgestapt naar het bedrijfsleven was het tijd om haar passie weer op te pakken.

Na diverse opleidingen gevolgd te hebben op het gebied van gedrag is ze gestart met haar eigen onderneming.

Veranderproces
Ervan uitgaande dat de mens de drager is van elk veranderproces en hierop in te spelen is de weg naar succes ingezet. Gedragsverandering waarbij humor en plezier ingezet worden met een duurzaam resultaat. Het in gesprek blijven staat voorop en er wordt ingegaan op verschillen, talenten en ontwikkelpunten van de verschillende personen.

In teams en individueel
Een training of coaching kan ingezet worden voor zowel teams als individuele personen. Tevens kunnen ouders (en kinderen) met opvoedproblemen bij Dynamique Coaching terecht, denk bijvoorbeeld aan faalangst, pestproblemen, samen spelen met andere kinderen. Er wordt gestart met een ori├źnterend gesprek en samen wordt het doel van de training of coaching bepaald. Daarna kan direct gestart worden om zo snel mogelijk resultaat te boeken.

dynamique training en coaching

Dynamique Training en Coaching