MILHEEZE - Midden in de bossen, in het prachtige natuurgebied de Stippelberg, staat gegarandeerd een mooie verrassing te wachten! Een prachtige omgeving, gezellige sfeer en heerlijke gerechten maken uw avond compleet. Hotel Restaurant Nederheide. Een hotel, restaurant, strandbad en vergaderlocatie in één. Een plek waar u een goed feest kunt vieren, maar ook ongestoord van de rust kunt genieten.

Iets te vieren?
Hebt u iets te vieren? Dan bent u bij Hotel Restaurant Nederheide aan het juiste adres. Naast een prachtige locatie midden in de natuur, bent u bij ons verzekerd van uitstekend gastheerschap en een culinaire invulling op maat.

Zakelijk
Daarnaast vindt u bij Hotel Restaurant Nederheide ook alle faciliteiten voor een doeltreffende zakelijke bijeenkomst. Naast drie sfeervolle ruimtes voor vergaderingen, beurzen en seminars, beschikken wij over 7 hotelkamers voor de rustzoekers of ter aansluiting van een feest of vergadering, voldoende parkeergelegenheid voor de deur en verzorgen wij aantrekkelijke arrangementen. Brabantse gastvrijheid, schitterende natuur, een uitstekende keuken en een warme ambiance komen bij Hotel Restaurant Nederheide op onnavolgbare wijze samen.

natuurpoort nederheide

Natuurpoort Nederheide