MILHEEZE - Marjolanda en Koen Smetsers runnen het bedrijf Smetsers Kantoor vanaf het industrieterrein in Milheeze. Smetsers Kantoor is een kleine, maar zeer gedreven partij waar persoonlijk contact en samenwerking erg belangrijk is. Door de speciale opzet van ons bedrijf kunnen wij snel en servicegericht werken. Kantoorartikelen Wij leveren kantoorartikelen in de ruimste zin, want naast tonercartridges , ordners en nietjes leveren wij ook een compleet assortiment facilitaire producten. Denk hierbij aan koffie, Cup-a-soup, toiletpapier en schoonmaakartikelen, maar ook beschermingsmiddelen, gereedschap en EHBO-artikelen. Eén bestelling, één levering en één factuur voor alles, zo kunnen wij efficiënt werken voor onze klanten. Kantoorinrichting Van complete inrichting tot één werkplek of bureaustoel: Altijd zorgen wij voor een goede inventarisatie van de werkplek/persoon en geven een totale zitinstructie. Desgewenst regelen wij inhuizen, monteren of verhuizen. Kantoormachines Printers , (kleuren)multifunctionals en slimme software (voor bijvoorbeeld digitaal archiveren) voor zowel de grotere kantooromgeving als de kleine ZZP’er. Hier ontzorgen wij (ook de kleinere) klanten volledig en bespaart men op kosten. Zo worden de toners automatisch aan onze klanten verzonden. Machines kunnen worden aangeschaft op basis van koop of lease en met of zonder all-in serviceovereenkomst. Kortom: Wij leveren alles voor uw kantoor.

smetsers kantoor

Smetsers Kantoor