BAKEL - Na ruime ervaring in de installatiebranche te hebben opgedaan, begon Jos Jaspers ruim elf jaar geleden met zijn installatiebedrijf.

Dit familiebedrijf staat voor een persoonlijke, flexibele en vastberaden insteek. Hiermee zijn zij uw partner voor het aanleggen van uw installatiewerk. Ze ontwerpen, bouwen en onderhouden installaties van zowel woningen als utiliteitsgebouwen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een nieuwe warmtebron zoals een ketel of warmtepomp, maar ook de service en onderhoud hiervoor. Zo wordt er bij dit soort dure investeringen ook aan nazorg gedacht.

Ook voor uw gas- en waterleiding, riolering, koper en zinkwerken voor zowel nieuwbouw als renovatie bent u bij Jaspers Installaties aan het goeden adres. Zij zijn uw partner in zowel de particuliere, als de zakelijke markt.

Wilt U een installateur voor uw water, riool, verwarming en ventilatiewerk? Dan staan ze bij Jaspers Installaties voor u klaar. Ook wanneer u de complete badkamer wilt aanpakken en slechts één aanspreekpunt wilt hebben: Zij regelen alles met hun partners zodat u geheel ontlast wordt tijdens uw -toch soms hectische- verbouwing.

Jaspers Installaties

Heggeroosstraat 14