BAKEL - Autorijschool Blokhuis is in September 2017 opgericht en gevestigd in Bakel. Onze doelstelling is; Een veilige duidelijke rijopleiding, met een beetje humor!

Iedereen die graag zijn of haar rijbewijs wil halen, is bij Autorijschool Blokhuis aan het juiste adres. Door duidelijke en heldere training, met een beetje humor, leer je bij ons de basis van het autorijden. Samen gaan we aan de slag om een veilige en zelfstandige rijstijl aan te leren. Alles draait hierbij om de leerling.

Ook voor vroege vogels
Een les plannen is al mogelijk vanaf 06.00 uur ‘s ochtends. Wil je na de les afgezet worden op school? Ook dit is in veel gevallen mogelijk.

Gratis proefles
Onze diensten leveren wij in onder andere de gemeenten Gemert-Bakel, Helmond en Deurne.
Woonachtig buiten deze gemeenten? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, want in overleg is heel veel mogelijk.
App, mail of bel als je interesse hebt, de proefles is gratis.
Via onze website kan je ook het contactformulier invullen, dan bellen wij je zo snel mogelijk terug.

autorijschool blokhuis

Autorijschool Blokhuis