Autobedrijf van Lierop is een klantvriendelijk, servicegericht en merkonafhankelijk autobedrijf. Opgericht in 1962 door Wim van Lierop en vanaf 1985 voortgezet door Tom en Hans van Lierop.

Persoonlijk contact met de klanten vinden we erg belangrijk. Wij denken graag met u mee en geven u graag advies. Voor onderhoud aan uw eigen auto bent u bij ons aan het juiste adres, als u uw auto goed laat onderhouden gaat deze veel langer mee. Door onze jarenlange ervaring met elk automerk bieden wij u de service die gewend bent van een deskundig autobedrijf. Bij ons kunt u terecht voor nieuwe en gebruikte auto’s. In onze showroom treft u een steeds wisselend assortiment van gebruikte auto’s van diverse merken in verschillende prijsklassen. Autobedrijf van Lierop staat natuurlijk ook bekend om z’n eigen autohulpdienst. In geval van pech of schade binnen het rayon waarin wij werkzaam zijn, wordt u door ons professioneel geholpen. Wilt u een keer uw auto wassen of is het nodig om te tanken, kan dat bij ons. Wij beschikken over een eigen carwash en een wasbox om te zorgen dat de auto weer schoon is. Bij ons onbemand tankstation voor de deur kunt u 24/7 snel en voordelig tanken. Kortom uw auto is bij ons in goede handen!

van lierop

Autobedrijf van Lierop V.O.F.
Roessel 2
5761 RP Bakel