BAKEL – Isogroen werkt voor een hoger wooncomfort met een lagere energierekening.“In 2011 zijn wij met trots ons familiebedrijf Isogroen begonnen. Dagelijks laten wij klanten geld besparen op hun energierekening en misschien nog wel belangrijker, genieten van een aangenamer wooncomfort. Dankzij de spouwmuurisolatie verdwijnt de trek uit huis en kan de verwarming op een lager standje.”

Analyseren en isoleren Ieder huis is anders en dat analyseren wij met passie. De oppervlakte en spouwbreedte hebben wij al snel gezien, wat wij vooral belangrijk vinden is hoe schoon de spouw er van binnen uitziet en of een huis überhaupt geschikt is voor spouwmuurisolatie. Wim is in het analyseren van huizen een expert en gaat vrijblijvend naar klanten toe voor een gratis adviesgesprek. Jose is de spil van het bedrijf en zorgt niet alleen dat de administratie op rolletjes loopt, maar is vooral creatief met de planning. Is Wim in de buurt van een klant, die net belt voor een offerteaanvraag, dan wordt dat direct gecombineerd. De besparing kan pas echt beginnen als Koen is geweest. Hij isoleert samen met Valentijn, ZZP’er, in één dag het huis en zorgt ervoor dat alles netjes achter gelaten wordt.

Klein, flexibel en persoonlijk
Dat maakt werken in een familiebedrijf zo leuk, doordat wij klein, flexibel en met een persoonlijke aanpak werken, kunnen wij de zorgvuldigheid en vertrouwen bieden waar onze klanten naar op zoek zijn. Mensen hechten veel waarde aan hun eigen huis. Het is voor ons dan ook elke keer opnieuw genieten als je weet dat jouw klanten zich elke dag comfortabeler voelen in hun eigen huis.

Isogroen

Isogroen BV