Wij zijn Frans en Gerri van den Heuvel en runnen als 3e generatie Van den Heuvel Elektrotechniek. Wij ontwerpen en realiseren elektrotechnische installaties voor o.a. de agrarische sector, de woningbouw, utiliteit en renovatie, maar ook voor een verbouwing of kleine aanpassing kun je bij ons terecht. Omdat wij beschikken over een eigen storingsdienst zijn wij 24/7 bereikbaar en beschikbaar voor bedrijven en particulieren. Ons team bestaat uit ervaren mensen, zowel op de werkvloer als op kantoor, waardoor wij in staat zijn flexibel en efficiënt te werken.
Op 1 juni van dit jaar zijn wij een samenwerkingsverband aangegaan met Partners In Techniek, een bedrijf eveneens werkzaam is in de elektrotechnische branche. Daardoor blijven wij in deze groeiende economie in staat alle binnenkomende aanvragen uit te voeren, waarmee het voortbestaan van Van den Heuvel Elektrotechniek gewaarborgd is. Ons bedrijf is momenteel gevestigd aan de Dorpsstraat 45 in Bakel. Vanwege de bouw op deze locatie van tien luxe 55+ appartementen, waarmee we volgend jaar hopen te kunnen gaan beginnen, gaat het bedrijf binnenkort verhuizen.

Ons motto is: geen woorden maar draden.

Van den Heuvel Electrotechniek

Dorpsstraat 45