Bakkerij Vedder 50 jaar, gezonder en lekkerder dan ooit!

In 1967 zag Bakkerij Vedder haar levenslicht, toen Piet en Annet Vedder hun bakkerij aan de Kerkstraat in Deurne startten. Bakkerij Vedder is sinds 1967 wel wat veranderd. Het bedrijf is een paar maten gegroeid en zonen Bart en Evert zijn al een ruime tijd de eigenaren.

Bart: “Het bedrijf bestaat nu wel 50 jaar, maar we zijn gezonder en lekkerder dan ooit! We bakken nog steeds elke nacht met heel veel passie onze eerlijke producten en daarvoor gebruiken we de beste grondstoffen. Dat proeft en waardeert de klant. Ook klanten die bewust met eten bezig zijn, vinden steeds meer hun weg naar onze winkels, voor onze eigen biologische desembroden. Broden die extra smaakvol zijn, doordat ze extra tijd gekregen hebben en ook nog biologisch zijn.” Onder de naam “Toen Anno Nu” zijn deze biologische broden verkrijgbaar in onze winkels. Voor heerlijke vlaaien en gebak weten de meeste mensen ook wel de weg naar onze winkels te vinden. Inmiddels hebben we 10 filialen, o.a. in Gemert, Bakel, Deurne en Helmond, hierdoor zijn we goed vertegenwoordigd in deze regio.

Vedder

Bakkerij Vedder, de Echte Bakker