In een warme huiskamer ambiance genieten, dat kan bij Gasterij De Gouden Leeuw in Bakel.
Rosalie en Ben Romonesco schiepen in Bakel centrum een eetgelegenheid op niveau. De keuken is behoorlijk onderscheidend; van Frans-Nederlands naar Mediteraan. “We bewegen ons tussen Brasserie en Restaurant in een warme atmosfeer en heel laagdrempelig.”
Gasterij De Gouden Leeuw hanteert het hele jaar door een nagenoeg vaste kaart met “hardlopers”, zoals het befaamde Panneke lever met spek volgens oma’s recept, en stoofpotjes met verse vis of pikante kip. Ook een aanrader zijn de op traditionele wijze geserveerde spiesen. Onze gerechten worden uitsluitend vers bereid met producten uit de streek en dat proef je. Alle seizoenen hebben weer iets moois.

Asperges
Hoera het is weer lente, dus op dit moment zijn ze er weer. Wij hebben heerlijke asperges uit eigen dorp met liefde en passie bereid door onze kok. Eens geroemd door het Brabants Asperge Genootschap en genomineerd als beste Aspergerestaurant van Brabant.

Mosselen

De nazomer en herfst hebben wij  de beste kwaliteit mosselen, dagelijks vers geleverd door onze visleverancier uit Yerseke, op diverse manieren bereid door onze kok. Telkens weer een feest op tafel. Hier komen onze gasten speciaal voor naar Bakel.

Catapane

En wat dacht u van het typische gerecht catapane, uit de Algarve, Portugal. Een must voor de echte visliefhebber. Met dit gerecht heeft Gasterij De Gouden Leeuw een groot succes bij de gasten.
En van dit alles kunt u ook genieten op ons gezellig en groen en verwarmd terras.

Feesten

Gasterij De Gouden Leeuw is ook beschikbaar voor uw feesten of partijen met alle mogelijkheden, naast de drankjes verzorgen wij ook graag een hapje tot een uitgebreid buffet alles is bijna mogelijk.

Overname:
 Verder willen wij u laten weten dat we, gezien onze leeftijd en na ruim 21 jaar Gasterij De Gouden Leeuw, op zoek zijn naar kandidaten die het stokje van ons willen overnemen,  zodat wij langzaamaan kunnen gaan genieten van onze oude dag. Dus voor een jong en dynamisch horecapaar ligt hier de kans.
Voor meer informatie bel: 0492-342200

Gasterij De Gouden Leeuw